close
天都好想我的寶貝kiwi~~~
 
it's easy to skype w/ honey, 

所以我決定也要跟kiwi skype (even it's difficult between kiwi& I...)

弟弟說 kiwi看到我的影像 聽到我的聲音 開始嗚嗚叫了

雖然我很心疼,但是能看到寶貝 我真的好開心




She was hearing my voice when I called her....



 




Kiwi, my baby~ I miss you so......
 
Can see you on webcam, it's the best thing for me today.

要乖乖~聽爸爸媽媽的話,好嗎??

 
***真的好想妳, kiwi 
arrow
arrow
    全站熱搜

    ❤SaSa美加代購❤ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()